Klacht: Geen krant

op 05 oktober 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Goedendag,

Vanmorgen 5102019 hadden wij alleen Vrouw en Vrij en het artikelen van KLM, maar de voorpagina van de krant hadden we niet.
En vorige week hadden wij het AD Inplaats van de Telegraaf, heel vervelend allemaal.
Heb hier al over gebeld.
Wil eigenlijk de bezorgerster wel willen spreken, het waarom?

Als we gewoon de Telegraaf in bus krijgen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 oktober 2019 om 11:44 geantwoord

Geachte heer De Veld,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht Waarin u aangeeft dat de krant niet compleet heeft ontvangen zaterdag 5 oktober 2019.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Uw abonnement biedt de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt of te laat- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals de krant niet ontvangen, dan kunt u dit ook rechtstreeks bij ons melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Sophiadeveld