Klacht: Geen bezorging

op 12 juni 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 juni 2019 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Landman,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u ook vandaag geen krant heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact gezocht met de bezorgdienst en zij geven aan dat er problemen in uw wijk zijn wat betreft de bezorging en dat er wordt gewerkt aan een oplossing om de bezorging weer op orde komt.

Het kan zijn dat de krant later op de dag alsnog bij u is bezorgd.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door Femmie Landman