Klacht: geen bezorging

op 14 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

deze morgen geen telegraaf en n.h.dagblad ontvangen.
En ik heb ook een zaak met losse verkoop van uw kranten en hoor ook daar veel klachten over de bezorging.

Gewenste Oplossing:

nou ik heb een abonnement om s morgens lekker de krant te lezen niet om mij te ergeren dat hij er niet is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 maart 2020 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Oostrom,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft vandaag geen krant te hebben ontvangen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw krant te moeten missen en dat u voor een abonnement kiest om de krant zorgeloos te lezen. Hier moeten wij dan ook voor zorgen.

Uw melding hebben wij doorgezet aan onze bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Mocht u onverhoopt nogmaals de krant niet ontvangen, dan kunt u dit ook rechtstreeks bij ons melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen. Wij zijn van maandag tm vrijdag van 08:00 uur - 17:00 uur te bereiken en op zaterdag van 08:00 uur -11:00 uur.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet
SA-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door 9Krantlezen