Klacht: Dhr.C.O.Groeneveld

op 08 augustus 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 augustus 2019 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Groeneveld,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u de krant gisteren niet bezorgd heeft gekregen. Excuses voor het ongemak. Wij hebben dit gemeld aan de bezorgdienst.

Wij vertrouwen erop dat u de krant vandaag weer bezorgd heeft gekregen.

Mocht u nog vragen hebben neemt u dan contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door cogroeneveld