Klacht: Consequenties voor de klant als er niet geleverd wordt.

op 27 juni 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Als er niet geleverd wordt dan wordt het abonnement met 1 dag verlengd. Uiteraard tegen betaling. Waar zit het voordeel voor de klant nog afgezien van het feit dat bij een langdurig abonnement controle voor de klant niet mogelijk is.

Op z'n minst nalevering van de krant e/o bijlage.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 29 juni 2020 om 10:00 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Moors,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u meer uitleg vraagt over compensatie.

Wanneer u onverhoopt de krant moet missen dan verlengen wij het abonnement kosteloos met die gemiste dag. U betaalt dan een dag niet. Bij vaste abonnees laten we de betaalperiode verspringen met een dag. ook met die optie wordt er een dag kosteloos geleverd.

Ons volledige product staat digitaal online inclusief bijlagen. Klanten hoeven op de manier het laatste nieuws geen moment te missen.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan helpen wij u graag verder via onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op 088 824 824 1 of via mijnmedia.nl

MH- Webcare Team

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 29 juni 2020 om 20:52 geantwoord

Te algemeen. Geen enkele behoefte aan een verlengingsperiode die niet te controleren is. De enige oplossing is de ouderwetse namelijk naleveren

Alle klachten die gemeld zijn door R. Moors