Klacht: bezorgklacht

op 08 februari 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

op meerdere zaterdagen heb ik geen krant ontvangen. Het komt altijd voor dat de krant half in de brievenbus bezorgd wordt en omdat dit een winkelgebied is neem ik aan dat de krant door iemand uit de bus wordt gehaald. De buurvrouw heeft de krant wel ontvangen op die zaterdagen.

De krant moet door de brievenbus besteld worden zodat hij er niet half en nat uithangt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 februari 2020 om 18:31 geantwoord

Geachte mevrouw van Rooyen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de Telegraaf niet helemaal door de bus gedaan wordt en daardoor verdwijnt.

Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij horen het laatste nieuws dagelijks helemaal door de bus te bezorgen. Heeft u de meldingen ook via onze klantenservice gedaan? Dan kunnen wij direct zorgen voor een oplossing op uw adres.

Voor nu hebben wij uw melding doorgegeven aan uw bezorgdienst en gevraagd om uw adres de komende tijd in de gaten te houden.

Wij vertrouwen erop dat de Telegraaf op zaterdag voortaan helemaal doorgeduwd wordt.

MH- Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]