Klacht: Bezorgklacht

op 05 oktober 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een weekendabonnement echter wordt de krant al jaren te laat of, zoals de afgelopen drie weekenden, niet bezorgd. Een melding hiervan maken heeft geen enkele zin want de krant wordt niet nabezorgd. Ernstige wanprestatie!

Gewenste Oplossing:

Zodra de krant op tijd bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 oktober 2019 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Mathon,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is bij u in de wijk. Wij zijn hiervan op de hoogte dat er bij u in de wijk geen vaste bezorger is hierdoor is uw krant regelmatig verlaat of onverhoopt niet bezorgd.

Wij zien dat u het abonnement hierdoor hebt opgezegd, wij vinden dit uiteraard er jammer, wij hopen dat als de bezorging weer op orde is u misschien weer met ons wil mee lezen.

Wij willen u bedanken voor al de jaren dat u met ons heeft mee gelezen, en nogmaals onze excuses dat wij de klachten niet op korte termijn hebben kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Mathon