Klacht: Bezorging

op 15 februari 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laatste weken wel 8 keer de krant niet bezorgd. Drie keer nabezorgd waarvan een keer de verkeerde krant.
Als je belt krijg je een bandje en je kan persoonlijk geen contact krijgen.
Ik heb niks aan een dag extra verlenging van een dag, ik wil gewoon graag de krant lezen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als mijn krant gewoon iedere dag bezorgd of nabezorgd wordt
Bij in gebreke blijven geld terug storten of contract beëindigen dan koop ik de krant wel los

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 februari 2020 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Zwieten,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant niet consequent bezorgd wordt.

Onze excuses hiervoor.

Wij begrijpen dat u voor een abonnement kiest om ’s morgens zorgeloos De Telegraaf te kunnen lezen en daar moeten wij voor zorgen. Wij vinden het dan ook erg vervelend te vernemen dat de bezorging niet loopt zoals u van ons mag verwachten.

Op dit moment hebben wij te maken met late bezorging in uw wijk. Dit houdt in dat u de krant wel bezorgd zou moeten krijgen, maar later dan u van ons gewend bent. U geeft aan dat dit niet altijd het geval is. Wij zijn dan ook druk bezig met onze bezorgdienst om de bezorging zo snel mogelijk weer op het gewenste niveau te krijgen.

Dank dat u de moeite blijft nemen ons te informeren over de bezorging. Wij gaan er alles aan doen dit zo snel mogelijk op te lossen voor u.

Met vriendelijke groet
SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Sjan55