Klacht: bezorging

op 13 september 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij krijgen de laatste tijd de verkeerde of helemaal geen krant
hebben deze week al 4 x het ad gehad in plaats van de telegraaf
ik hoop dat er nu eens serieus mee gedaan wordt
anders zeg ik het abonnement op

met groet A van Merkestijn

Gewenste Oplossing:

als het probleem opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 september 2019 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw van Merkestijn,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging van de krant momenteel niet bij u op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om dit te bespreken en te zorgen voor een oplossing zodat u de krant weer iedere dag ontvangt zoals u gewend bent.

Wij vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR~webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door A van Merkestijn