Klacht: Bezorging

op 05 juni 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede gad geen krant gehad, toen ik het vanmorgen vroeg doorgaf, stond er dat er vertraging was, maar nog steeds niks , vond dit erg slecht, denk eraan om op te zeggen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik in vervolgen, wel een krant krijg en een excuus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 juni 2019 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Klarenbeek,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging momenteel bij u niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben hierover contact gehad met de bezorgdienst en zij werken hard aan een oplossing om de bezorging weer op orde te krijgen en u de krant weer bezorgd krijgt.

Als extra service heb ik u een aantal bonnen gestuurd waarmee u gratis een krant kunt halen mocht de krant toch niet bezorgd worden.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Telegraaf webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Klarenbeek