Klacht: Bezorg klacht.

op 13 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al weken op een rij de weekend krant en of bijlage niet ontvangen. Overweeg bij de eerste verlenging het abonnement te stoppen. Wanneer je weekelijks een melding maakt en media kan dit probleem niet oplossen dan alleen een automatisch berichtje.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de krant gewoon bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 maart 2020 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,mevrouw Burgers,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant onregelmatig en incompleet bezorgd wordt.

U mag uiteraard verwachten dat uw krant correct bezorgd wordt en wij betreuren het dat ondanks uw meldingen, de bezorging niet consequent en volledig plaatsvindt.

Uiteraard nemen wij dit hoog op en brengen wij de bezorgdienst hiervan op de hoogte. Zodra wij de terugkoppeling ontvangen, nemen wij contact met u op.

Graag willen wij u verzoeken de dagen dat u de krant niet ontvangt met ons te blijven delen. Dit stelt ons in de gelegenheid om herhaling te voorkomen.Wanneer wij niks vernemen gaan wij ervan uit dat de bezorging naar wens verloopt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet
SA-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door jbadvies@ziggo