Klacht: A D i..p.v. Telegraaf

op 13 oktober 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Hallo,Ik wil geen AD krijgenlezen.
Ik heb verschillende malen AD gekregen i.p.v. de Telegraaf, dit weekend weer het geval,mijn vrouw leest vooral Vrouw ,die wil dat ik stop en dan voortaan alleen Telegraaf in weekend kopen,weet ze zeker dat ze vrouw heeft.Graag oplossing hier voor.
Denk niet dat jullie ’n vaste klant willen kwijt raken..
Dit is voor het eerst dat ik jullie n mail stuur,jammer.
Groet Wil

Wanneer bovenstaande word opgelost .

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 oktober 2019 om 14:05 geantwoord

Geachte heer Kauffman,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht Waarin u aangeeft dat u de krant niet heeft ontvangen vandaag.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw de krant zaterdag heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt. Ter compensatie schuiven wij uw volgende factuur datum met een zaterdag levering op.

Uw abonnement biedt de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt of te laat- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals de krant niet ontvangen, dan kunt u dit ook rechtstreeks bij ons melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-Webcare Team

Heeft op 21 oktober 2019 om 12:31 geantwoord

Ik moet wel akkoord gaan, MAAR 21-10- helemaal geen krant ontvangen (de zoveelste !!!!! Jullie dwingen mij zo te stoppen als vaste klant.
Groet Wil

Alle klachten die gemeld zijn door Telegraaf klant