Helaas was mijn abonnement op De Stentor (onderdeel van DPG Mediagroep) tot kort geleden nog tot tevredenheid. Echter door non-communicatie over een ophande zijnde prijsverhoging (per 1-1-2024 blijkt achteraf) van ruim 4 euro(!!) per maand en een administratieve bende bij... Lees meer
L.S.
De bezorging van de Stentor in Januari was een puinhoop. 2 keer geen krant. 1 keer een krant met het katern Zwolle. Maar afgelopen zaterdag spande de kroon. Geen krant, maar wat schetst mijn verbazing. Buiten op het stoepje voor... Lees meer
Vanaf 9 jan geen krant ontvangen,wat is er aan de hand,en hoe wordt dit gecompenseerd Lees meer
Wij lezen de krant digitaal en missen steeds stukken uit de krant, Vandaag de helft van de familieberichten. Dat is meestal het geval geweest.
Daarom hebben wij de stentor opgezegd per 10 januari.
Deze werd zonder een berichtje verdubbeld. Lees meer
Vandaag opnieuw de Mezza (onderdeel zaterdagkrant) opnieuw niet ontvangen. Dit gebeurt regelmatig. In het verleden vaker klachten over de bezorging van de krant gehad. Lees meer
Wij krijgen of geen krant of het ligt in een plastic zak in de berm.
Meerdere maken doorgegeven aan de stentor maar er wordt voor mijn gevoel niet veel mee gedaan. Lees meer
de krant is zaterdag weer niet bezorgd dit is al de 3 of 4x gebeurt dit jaar
wij betalen goed voor krant het is een duur aangelegen dan verwacht ook de krant Lees meer
Wanneer er in een klein dorpje iemand een misdrijf begaat en nog geen strafblad heeft wordt dit door de Stentor met grote letters in de krant vermeldt. In een heel kleine gemeenschap heeft dit heel grote impact, niet alleen voor... Lees meer
geen krant gehad vanmorgen 29 11 2023 Lees meer
Al 8 weken op rij wordt de stentor niet op zaterdag bezorgt
Elke keer een melding gemaakt , ze beloven dat het goed komt maar er gebeurd niets!!!
En dan het advies dat je hem ook digitaal kan lezen..... nee!! Ik ben... Lees meer