Klachten over De Stentor

Hieronder kunt u zien welke klachten er over De Stentor zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

77 klachten gemeld
2.4 /10
40 stemmen

Tijdslijn

Bezorging

Klacht van 14318864 op 15 mei 2020 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

De krant wordt over het hek gegooid, waait uit elkaar, nat op deze manier willen wij geen krant meer ontvangen. Dit gebeurt regelmatig. Brievenbus zit gewoon aan de straatkant goed bereikbaar. Dit komt steeds voor als wij ons toegangshek... Lees meer

Veel te laat bezorgen

Klacht van Zwerus op 13 maart 2020 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

Wij krijgen al anderhalve week de Stentor veel te laat bezorgd. Heb al diverse meldingen gedaan maar dit helpt allemaal niks. Zou terug gebeld worden en via Twitter zou er gereageerd worden maar niks van dit alles ! Wij vinden het allemaal belachelijk Lees meer

Krant niet bezorgd

Klacht van Troek op 02 januari 2020 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

Laatste weken Is de bezorging van de Stentor een drama. Of te laat of totaal niet bezorgd. Telefonisch is de Stentor niet bereikbaar, wachttijd zeer lang. Digitaal wordt er nooit een terug melding gedaan Lees meer