De Stentor word al vanaf de zomer veel te laat bezorg (8.30/9 uur)
Al verschillende keren gebeld maat altijd dezelfde reactie.Geen bezorgers genoeg.
Vorige week weer gebeld en gezegd dat het met 2 weken opgelost moet zijn anders stop ik met de... Lees meer
En weer is De Stentor er om 8.00 uur nog niet met andere woorden weer te laat bezorgd Lees meer
In december werd de Stentor regelmatig te laat bezorgd. Afgelopen zaterdag was de krant er pas rond 9.30 uur en nu 2 dagen achter elkaar is de krant er om 8.00 uur nog niet.
We hebben er alle begrip voor dat... Lees meer
De zaterdagkrant veel te laat of helemaal niet.ik heb gebelt ze zouden mij via een mail een tegoed bon sturen,niet dus mischien geen goed email adres? Ik ben erg boos. Lees meer
Voor de zoveelste keer al de krant niet ontvangen Lees meer
Alleen bijlage ontvangen. Het is nu 3 uur geleden dat klacht gemeld is en nog geen reactie. Ik wil een bon om krant op te kunnen halen. Is nu al de tweede keer dat ik geen, de duurste, krant ontvangen... Lees meer
Voor de tweede keer op rij geen krant ontvangen op zaterdag. Op mails wordt niet gereageerd en de krant wordt ook niet nabezorgd voor mijn moeder van 95 jaar. Zeer slecht en ga mijn abonnement opzeggen. Lees meer
goedemorgen
we hebben geen krant gekregen vanmorgen komt deze nog???
bij meer buren niet bezorgd
zwolseweg heino Lees meer
Helaas is de Stentor nimmer bezorgd bij degene die ik er voor had aangemeld, tevens is de publicatie, de Libelle, die ik als dank mocht uitkiezen ook, nimmer door mij ontvangen Lees meer
De site werkt niet bij het invullen van ander adres voor de vakantie. Geeft aan dat er velden verkeerd ingevuld zijn terwijl dit niet zo is.
Bellen lukt niet 10 minuten in de wacht gestaan terwijl er 1 wachtende voor... Lees meer