Klacht: De shoptegoedprijs niet kunnen opvragen

op 17 april 2017 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je krijgt een code op een briefje bij je aankoop (nr: SC3E7YXW), maar die kan je nergens invullen, je moet alleen een account aanmaken.
Dit is misleidend!

Gewenste Oplossing:

Als bekend wordt welk bedrag ik krijg op dit nummer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Hunkemoller

4 maanden geleden - Beste Ineke, wij hebben u een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Care Hunkemoller

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 05 mei 2017 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ineke,

We hebben u op 18 april een e-mail gestuurd.

Helaas hebben wij nog geen reactie terug ontvangen.
We willen dit graag met u oplossen. Of is uw klacht misschien al opgelost in een filiaal?

We zien graag een reactie terug. U kunt ons ook een mail sturen via customercare@hunkemoller.com

Met vriendelijke groet,

Hunkemöller
Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Rosien