Klacht: De publicatie van je pagina ( Plaatjes om te Delen ) is ongedaan gemaakt, maar zonder duidelijke reden

op 15 augustus 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Beste kijker,

Deze ochtend keek ik op Facebook en mijn chat stond vol met dat pagina’s publicaties ongedaan gemaakt zijn, ikzelf ben mij van geen kwaad bewust, het gaat om https://www.facebook.com/plaatjesomtedelen/
Wij zitten dichtbij de 200.000 likes. Eerst dacht het dat het kwam omdat ik linkjes deelde, maar toen keek ik bij de volgende pagina die ook linkjes deelde https://www.facebook.com/wijzijnlief/ die was niet ongedaan gemaakt en zo waren er nog een paar, ook pagina’s die geen linkjes deelden zoals Plaatjes4you ook publicatie ongedaan gemaakt en als ik nu wist wat er aan de hand was, dan kon ik actie ondernemen, maar weet het echt niet. Allemaal heb ik ontzettend lieve redacteurs op mijn pagina en daar maken we een sociaal geheel van, natuurlijk maken we elkaar ook sterk, maar ja dat zal niet tegen de regels zijn. Zou u voor mij kunnen uitzoeken wat hier gaande is?

Als mijn plaatjes pagina weer online is voor gebruik en ik weet wat er aan de hand is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Albican