Klacht: De Post is mijn pakje kwijt!

op 09 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Hallo,

Ik bestelde een pakje (verzekerde zending). Het pakje kwam toe in het postkantoor maar is meegegeven aan een verkeerde persoon of ze zijn het gewoon kwijtgeraakt. De Post heeft me al een formulier gestuurd met de verklaring dat ze het pakje kwijt zijn geraakt. (zie bijlage). Light in a box moet volgens de Post klacht indienen en een schadevergoeding eisen van De Post. Die betalen aan Light in a Box en zo kan Light in a box mij terug betalen.

Als ik mijn centen terug op mijn bankrekening gestort krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Hallo mevrouw Wancour, Dat is allemaal wel makkelijk wat de post.nl u daar verteld. Daar klopt niets van. Wij kunnen geen geld terugvragen bij de post.nl . Maar als u zich verzekerd heeft kunnen wij zeker hier naar kijken. Daarvoor hebben we echter uw bestelnummer nodig, daar wij met bovenstaande nummers niet kunnen en screenshots niet tele zen zijn bij klacht.nl Mvrgr

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 juli 2017 om 12:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door IlseWancour