Klacht: De melder moet aangeven dat de klacht opgelost is…niet degene waarover geklaagd wordt !!

op 28 mei 2021 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Waarom laten jullie degene waarover geklaagd is aangeven dat de klacht is opgelost ? Dat kan toch alleen de melder maar doen ?
Wat een vreemde constructie dit…..mijn klacht is niet !!! opgelost….Youfone vind blijkbaar van wel maar ga hiermee naar de Consumenten bond want het lijkt echt nergens over.

Dat degene die de klacht indient ook degene is die aangeeft of de klacht is opgelost !!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 28 mei 2021 om 20:58 geantwoord

Goedenavond mevrouw Stek,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Bedrijven hebben de mogelijkheid om een klacht op opgelost te zetten. Dat mag alleen indien het bedrijf in de oplossing beschrijft, welke inspanning ze geleverd hebben om uw klacht op te lossen. Alleen u bepaalt uiteindelijk of de klacht afgesloten mag worden. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing, dan kunt u dat laten weten door een (negatief) cijfer te geven over de gegeven oplossing of een nieuwe reactie te plaatsen.

Klacht.nl is een platform dat klagers en bedrijven met elkaar in contact brengt. We hebben er bewust voor gekozen om ons niet te bemoeien met de inhoud van klachten, danwel oplossingen.

Michael - Klacht.nl

Heeft op 28 mei 2021 om 22:54 geantwoord

Als de klager het niet eens is met de zogenaamde oplossing blijft de klacht alsnog bij de opgeloste klachten staan en dat vind ik niet kunnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Toosje2019