Klacht: de loi’r koffie

op 07 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Folder ontvangen met aktie de lóir koffie bonen alle varianten,
in de winkel motorkade a’dam noord staan alleen no:9 totaal 6 pakken
geen 10, 11 of 12.
Dit is voor mij de tweede keer, vorige aktie met dezelfde koffie het zelfde verhaal alleen no: 9
Als je de aktie niet waar kan maken adverteer dan niet

Als je adverteerd zorg dan dat alle artikelen van de aktie aanwezig zijn

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

2 maanden geleden - Ik zie tot mijn schik dat wij nooit uw melding in behandeling hebben genomen. Helaas kan ik inmiddels niet meer achterhalen waarom wij geen melding hebben ontvangen dat u een klacht op deze website geplaatst heeft, maar graag bied ik onze excuses hiervoor aan. Om u alsnog een passende reactie te kunnen geven heb ik onze inkopers gevraagd hoe de actie precies in elkaar zat en of de andere varianten wel in de winkels had moeten liggen. Ik kom hierop terug bij u.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 04 oktober 2016 om 13:42 geantwoord

Inmiddels hebben wij een reactie ontvangen van onze inkopers. Tijdens de actie waar u deze klacht over heeft ingediend waren er geen voorraadproblemen op onze distributiecentrum. Helaas kunnen wij niet meer achterhalen of er mogelijk wel een leverprobleem richting de winkel was of dat de winkel zelf te weinig heeft besteld. De winkel is voor de zekerheid verzocht om hier met soortgelijke acties goed erop te letten dat er genoeg besteld wordt.
Wij voeren overigens niet alle varianten van deze koffie. Hier kan eventueel ook verwarring door ontstaan zijn. Met de tekst \"alle varianten\" in de folder bedoelen wij namelijk alle varianten die wij voeren. Dit is echter wel meer dan alleen de no: 9.
Mocht u toch nog eens een soortgelijk probleem ondervinden, horen wij dit graag. U kunt hier het best ons contactformulier op de website voor invullen of een e-mail sturen naar klantenservice@dirk.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door w pasteuning