Klacht: De les worden gelezen door chauffeur

op 22 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Arriva,
Sta op de Crullaan te wachten op de 123 naar station Breda, de bus van 7.53. Even afgeleid door de telefoon. Ik kijk op en de bus stopt net voor me. In de bus wordt ik belerend aangesproken door de chauffeur, die mij verteld dat het handboek van Arriva zegt, als mensen geen stopteken geven hij eigenlijk mag doorrijden. Ik schrik door zijn berispende manier van communiceren. Ik ga al 25 jaar met de bus naar Breda, vind het nog altijd een prettige manier van reizen. Maar als een kleutertje te worden behandeld door jullie chauffeurs, vind ik niet fijn. Een cursus communicatieve vaardigheden zou niet verkeerd zijn bij dit heerschap.

Gewenste Oplossing:

Hij mag mij best wijzen op het feit dat wanneer ik niet kijk of geen stopteken geef, hij door mag rijden. Maar een toon aanslaan en arrogant iemand aanspreken ben ik niet van gediend! Ik werk ook in de dienstverlening en verwacht net zo behandeld te worden als ik zelf iemand behandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 september 2017 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Andel1966,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze chauffeurs.

Ik ga je melding doorzetten naar de verantwoordelijke manager met het verzoek dit met de chauffeur te bespreken. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door andel1966