Klacht: Van het kastje naar de muur!

op 11 april 2019 over De Friesland in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte service, eerst krijg je tot 3 maal toe te horen, u kunt u declaratie indienen,geen probleem , ik had duidelijk uitgelegd om welke eventuele vergoeding het zou gaan, tot dat ze de rekening onder de neus kregen. Sorry hoor ook de 80% vergoeden wij niet. Medewerkers klantenservice vertellen je dus elke keer een ander verhaal. Helemaal klaar mee !

Gewenste Oplossing:

Als we gezamenlijk op een nette en fatsoenlijke manier tot een oplossing kunnen komen, hou er niet van om afgescheept te worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Friesland

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Friesland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Epkevis