Klacht: Schofterige afhandeling klacht

op 16 mei 2021 over De Friesland in de categorie Verzekering

Door een foute opgave van een veronderstelde niet betaalde premie belandde ik uiteindelijk in een incassoproject bij een incassobedrijf waar de honden geen brood van lusten.
Ik heb een uitgebreide brief (3 pagina’s) compleet met bijbehorende bedragen en data geschreven met verzoek de fout alsnog terug te draaien, te herstellen. Ik zit inmiddels, onterecht imo, op 800n Euro kosten, een gedwongen betalingsregeling en mag niet overstappen naar een andere verzekeraar, iets wat ik ook aangevraagd had.

Ik krijg een brief terug met 3 alinea’s waarin niets anders wordt gedaan dan herhalen dat ze goed gehandeld hebben en waarin op geen enkele manier ingegaan wordt op mijn argumenten.

De langste alinea is die waarin ik verwezen wordt naar het SGKZ, kortom ik mag oprotten naar de Klachten -en Geschillencommissie.

Ik ben uiteraard tevreden als mijn terechte klacht gehonoreerd wordt, mijn onterechte kosten vergoed en dat ik alsnog kan overstappen (iets waarbij mij nog eens fijntjes werd verteld dat ik dat pas volgend jaar mag als ik mijn schulden direct betaal).

WAT NU MOET GEBEUREN IS EEN GEDETAILLEERDE, PUNTSGEWIJZE,BEARGUMENTEERDE BRIEF TERUG OP MIJN KLACHT.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Friesland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Friesland nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht DWaljaard

1 maand geleden - We zijn bijna 2 weken verder en nog geen reactie van DeFriesland???

Reactie van de melder van de klacht DWaljaard

1 week geleden - Nog steeds geen bericht of beter, antwoord. Alles wat De Friesland mij stuurt is een kort A4-tje met herhaling van zetten en verwijzing naar SGKZ. Voor hun lekker makkelijk maar dat doe ik pas als ik een antwoord op mijn vraag heb gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door DWaljaard