Klacht: GGZ declareert 850,- voor uurtje praten na foute verwijzing!!!

op 01 september 2014 over De Friesland in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hou het kort en bondig, mijn huisarts in opleiding verwees me zonder overleg en na annuleren door mezelf naar GGZ. Vervolgens, wij allen gingen dus ervan uit dat dit 2e lijns was, (1e lijns is veel duurder mbt eigen risico) Aanleiding was een begravenis van me allerbeste vriend eind oktober 2013. Ik had behoefte aan wat praten en steun. maanden later de nota overzicht van de zorgverzekeraar De Friesland, als ik eventjes 850 wou betalen voor dat uurtje praten, terwijl ik hier niet eens om vroeg. Heb geklaagd, maar deze zorgverzkeraar neemt het gewoon klakkeloos maar aan allemaal en gaat alleen over de centen innen!! Ik heb geen verstand van verschil 1e of 2e lijns. Ze dragen allemaal een wit jasje…..Huisarts schreef een brief aan de GGZ dat dit niet anders was en ik ook niet beter wist dat ik 2e lijns zou krijgen!!!, ben ik mooi klaar mee. GGZ is onbeschoft door niet te reageren op de brief en mij niet eens netjes te woord te staan. Word gewoon afgescheept! Ik voel me opgelicht en wil at dit gecrediteerd word met excuses erbij door GGZ Delfland! Het is in plaats van helpen iemand financieel uitbuiten! Schande! mag nu met een bijstanduitkering voor geen enkele vorm van hulp te hebben gehad ff 29 maanden x 30 euro betalen aan De Friesland. Pure winst voor GGZ Delfland! En ik? Ben er psychisch achteruit op gegaan en nog meer klachten lichamelijk zelfs ook gekregen ervan. Alleen door zo onbeschofte nota, wat buiten mijn schuld is ontstaan en waar ik alleen behoefte had om te praten. had ook met huisarts afgekund. ben mooi in de boot genomen….

Gewenste Oplossing:

Creditatie van dat bedrag a 850,- van 2013 en mij een 2e lijns hulp aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Friesland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Friesland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ajaxboy