Klacht: Geen alarmknop voor vrouw met evenwichtsstoornis

op 19 november 2014 over De Friesland in de categorie Verzekering

Mijn moeder (84 jaar) die vaak valt en al twee keer wat gebroken heeft, woont alleen in een bovenwoning. Zij heeft een alarmknop aangevraagd bij de Friesland via een ingevulde lijst met een verklaring van de huisarts. Vandaag, 19-11-14, kreeg ze een afwijzing. Na een telefoontje van mij naar de Friesland, waarbij ik buiten de telefoniste niemand aan de lijn kon krijgen en me afgescheept voelde na 22 minuten, ben ik naar de vestiging in Leeuwarden gegaan. De medewerkster kon niets doen; als mijn moeder nu aan hartfalen leed….dan kon ze wel een alarmknop krijgen!! In haar reclame stelt de Friesland dat mensen zo lang mogelijk zelfstandig moeten blijven, maar hun beleid is niet overeenkomstig! Het is een schandaal dat mijn moeder, die al haar hele leven bij deze zorgverzekeraar zit en op tijd haar premie betaald, zo wordt afgescheept!!!!

Als De Friesland zorgt dat mijn moeder deze alarmknop kan krijgen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Friesland

Reactie van de melder van de klacht jarir

4 jaren geleden - Volgens een medewerkster van De Friesland, is de situatie van mijn moeder niet levensbedreigend. De Friesland vindt het blijkbaar volkomen acceptabel als mijn moeder een dag en een nacht zou liggen te creperen van de pijn doordat ze tijdens een val bijvoorbeeld weer een heup brak!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Friesland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jarir