Klacht: De Friesland zou ons doorgeven wat we als jaarpremie voor ons gezin moeten betalen.

op 06 maart 2019 over De Friesland in de categorie Verzekering

De Friesland laat niets meer van zich horen, laten mij gerust 15 tot 20 minuten in de wachtrij staan. Heb in de laatste week van 2018 zelf initiatief genomen om de jaarpremie op te vragen. Heb het bedrag zelf over gemaakt. Een week later storten zij het bedrag in gedeelten weer terug. Heb diverse keren gebeld en gemaild. Maar laten niks meer van zich horen. Als ik bel, sta ik zomaar 15 tot 20 minuten in de wacht. Nu De Friesland definitief onder de Achmea-groep valt is het een onbetrouwbare partner geworden.

Zelfs heeft een collega aldaar per e-mail en aan mij telefonisch verteld dat alles betaalt was.

Afspraak was dat wij binnen een paar dagen zouden horen wat we nog aan jaarpremie zouden moeten betalen. Hieraan vooraf is al diverse keren contact geweest. Heb zelf diverse keren contact opgenomen met de Friesland. Ze laten niks van ze horen. Sturen vervolgens wel een aanmaning. Waarop ik weer heb gereageerd, vervolgens blijft het stil. En eergisteren schrijven ze weer een bedrag af van onze rekening.
Sta gelijk rood de maand is nog maar net een week voorbij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Friesland

Bericht van Friesland Zorgverzekeraar

3 maanden geleden - Beste meneer/ mevrouw, Het kan op momenten erg druk zijn. Uit uw reactie begrijp ik dat u hier hinder van ondervindt en daarom bied ik u onze excuses aan. De Friesland Zorgverzekeraar is sinds 2012 onderdeel van Achmea. Ik kan u geruststellen dat voor u als verzekerde er niets verandert.Graag wil ik vragen uw klacht via onze website in te dienen, zodat wij deze samen met u kunnen oplossen. Op die manier kan ik uw gegevens in onze administratie nakijken. Dit is de link naar ons klachtenformulier: https://www.defriesland.nl/consumenten/contact/klachtenAlvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet, Klantenservice De Friesland

Reactie van de melder van de klacht Wieldraaier

3 maanden geleden - Inmiddels gedaan wat u van mij vroeg. Graag wil ik dat we dit oplossen. Eerst zeggen en mailen dat alles betaald is, vervolgens weer incasseren. Tja dat slaat natuurlijk nergens op. Dat het nu zover moet lopen, dat ik het op deze site moet komen.....

Bericht van Friesland Zorgverzekeraar

3 maanden geleden - Beste meneer/ mevrouw, Ik kan mij voorstellen dat u boos bent over wat er gebeurd is. Wij nemen uw klacht via onze website spoedig in behandeling. Nogmaals wil ik u bedanken voor uw medewerking en wens ik u een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Friesland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Friesland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wieldraaier