Klacht: de Eemhof, te druk, te weinig personeel en verouderde systemen voor intree

op 05 mei 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vrijdagmiddag/avond 28 april voor 10 personen aqua mundo gereserveerd. Van 17.00u tot 21.00u
Toen wij 17.02 bij reserveringen aankwamen was het mega druk vanwege nieuwe weekendklanten. Snap ik. Maar er zijn 4 balies!!! En twee medewerkers!!
In de rijen vlogen negatieve uitroepen over een weer. Uiteindelijk kwam er nog een personeelslid helpen. Helaas hielp die niet de klanten die er al 20 minuten stonden te wachten. Uiteindelijk konden wij er 17.35 in. Wordt het niet eens tijd dat ook centerparcs de eemhof gebruik gaat maken van QR codes voor entree? Dit voorkomt een hoop ongemak. Uiteindelijk werd het 20.50 en de kids wilden nog in een bepaalde glijbaan, helaas…..dat mocht dus niet meer. Om 21.00u moet van het management het bad leeg zijn. Wat een organisatie!! Slechte zaak!!
komt er dus op neer dat centerparcs drie kwartier van ons betaalde kaartje heeft afgesnoept. En dan de kleedruimtes…….weer een half uur wachten voor er ruimte was van omkledenšŸ˜ . Het gekke is dat de eemhof bepaalde tijden heeft die je kunt reserveren voor zwemmen. Doe dat dan op tijden dat er ruimte is en niet gelijk met inchecken van weekend gasten. En waarom het bad al dicht om 21.00u. Laat de daggasten binnen tot 21.00u en de weekend gasten tot 22.00u. Dan heb je het probleem van de kleed ruimtes ook niet. Nu lijkt het net om met zo min mogelijk personeel zo veel mogelijk mensen binnen te laten.

De Eemhof moet het roer omgooien. Meer personeel op drukke momenten. Klanten die online de kaarten uitprinten moeten met een QR code zo naar binnen kunnen zonder eerst weer bij een kassa te hoeven melden. En 21.00u is 21.00u. Geen 20.50u.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juni 2017 om 14:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door kalfje