Klacht: De buschauffeur zwaaide en reed gewoon door

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste,

Het betreft Lijn 4 die om 8:18 vertrok vanaf de keurmeesterdreef oost te maastricht. Ik stond bij de halte voorop de stoep. Ik stak mijn hand omhoog om aan te geven dat ik de bus moest hebben. Helaas zwaaide de busvhauffeur en reed daarna snel door. Gevolg: ik hebalsnog een nat pak, ik ben telaat voor mijn tentamen met daar weer als gevolg van dat ik nog maar 1 kans heb om deze te halen mocht dit niet lukken ik gezakt ben…

Ik vraag me toch af: kon hij de rem niet vinden ofwas het gewoon echt een welgemeende actie van menneer. Ik zou me als bedrijf iniedergeval diep schamen met zon man in dienst en er alles maar dan ook echt alles aan doen om samen met de persoon achter deze klacht een oplossing te vinden.

Ik hoop op een passende fatsoenlijke, tegemoetkomende reactie.

Indien ik binnen 2 weken niks van u heb vernomen ben ik genootzaakt verder te gaan met deze klacht.

Met vriendelijke groeten,

h.gilissen

Ik ga ervan uit dat u met een gepaste en fatsoelijke oplossing komt!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 10:29 geantwoord

Goedemorgen Helengilissen,

In je melding geef je aan dat de bus van lijn 4 vanochtend de halte Maastricht, Keurmeestersdreef oost voorbij is gereden, ondanks dat je duidelijk hebt aangegeven met de bus mee te willen. Hierdoor geef je aan een tentamen te hebben gemist. Dit vind ik vervelend om te horen. Ik heb je melding doorgestuurd zodat dit voorval op basis van hoor- en wederhoor met de buschauffeur kan worden besproken. Excuses voor het ervaren ongemak!

^JE
Webcareteam Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 10:48 geantwoord

Erg fijn dat uw mij begrijpt maar helaas is dit antwoord verder niet van toegevoegde waarde voor mij.

Alle klachten die gemeld zijn door Helengilissen