Klacht: De bajes van facebook.

op 20 juli 2019 over Facebook in de categorie Social Media

Ik weet niet hoe ik de titel anders moet beschrijven. Het is gewoon niet meer normaal hoe vaak ik geblokkeerd word. Het komt voor dat ik na het eerste plaatje al geblokkeerd word, ik weet echt niet meer wat ik moet doen en ik vind het onterecht dat je zo lang geblokkeerd blijft. Sinds kort weet ik dat de beheerders mij blokkeren en niet facebook. Waarom word ik voor alles geblokkeerd terwijl ik bij een site een plaatje teveel heb gedeeld wat de reden is dat ik iedere keer geblokkeerd word. Ik vind dat de beheerders wel wat soepeler mogen worden. Nog maar kort geleden kwam ik porno foto`s tegen op facebook waar ik een melding van gemaakt heb wat geen zin had, een paar uur later stonden ze er nog op, ik vraag mij af waarom dat wel mag, en een plaatje teveel word je geblokt. Er zijn personen die alles mogen doen en de andere niks. Het enige wat ik nog kan doen is het delen van plaatjes omdat ik invalide ben en het enigste wat ik nog heb en wat ik leuk vind om te doen, ik word hier vrolijk van om al die mooie plaatjes te delen, mijn dag gaat sneller voorbij en ik ben bezig. Door mijn verleden heb ik een zware chronische depressie overgehouden en een zwaar trauma, door mijn lichamelijke aandoeningen kan ik niks meer doen en ben ik afhankelijk van hulp. Door deze blokkades ben ik alweer in een gat terecht gekomen. Er moet iets veranderen bij facebook. Niemand is perfect en maakt fouten. Ik heb facebook laten weten hoe het met mijn gezondheid gesteld is.

Ik ben pas tevreden als er geen verschil meer gemaakt word tussen de leden. Als ik voor een site geblokkeerd word vind ik dat je niet voor alles geblokkeerd word en alleen voor deze site geblokt word. Het lijkt wel of dat we op de kleuterschool zitten waar je gestraft word. Het maakt leden heel erg kwaad en nemen een fake account wat ik niet zal doen en ook niet wil. Hopelijk komt er eindelijk een oplossing voor dit kinderachtig gedrag wat niet nodig is en dat er geen walgelijke porno foto`s meer op facebook terecht komt. Dat je geblokkeerd word hoeft niet zo lang te duren, ik ben wel eens voor een maand geblokkeerd, waar is dat voor nodig om jou van het een op het ander moment alles word afgenomen. De beheerders zijn niet eerlijk tegen over de leden van facebook en hebben het niet verdiend om op deze manier behandeld te worden. Wel porno foto`s en geen plaatje teveel, het is onterecht om leden van de sites weg te vegen. Ik hoop dat er iets aan gedaan word en dat de regels wat soepeler gemaakt mogen worden zodat iedereen gelukkig is en geen haat zaaien onder de leden wat ze hier wel mee doen. We zijn allemaal mensen met gevoelens.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aggie63