Klacht: botte onbruikbare scheermesjes

op 23 maart 2015 over Daydealers.nl in de categorie Deal-Sites

via daydealers bestelde ik scheermesjes. Ze zagen er exact uit als de gilette fusion en voor een mooie prijs. ik ontving de mesjes, waarvoor ik 20 euro voor 16 mesjes betaalde. Ze waren niet verpakt in doosjes maar met 4×4 stuks in een plastic zak. eenmaal klaar om te gebruiken klikte ik het mesje in het systeem. ze waren bot, je moest tien keer over een stukje stoppels heen wilde er uberhaubt een haartje meekomen. de paar verdwaalde haren die wat langer waren kwamen soort van tussen de mesjes waardoor je ze er uit trok wat pijnlijk was. na gebruik heb ik het geheel vergeleken met de echte gilette fusion mesjes. de buitenkant was anders, de manier hoe de mesjes in elkaar zitten ook.
ik heb het nog een tweede keer geprobeerd, pijn roodheid en alle haartjes nog op de huid aanwezig was het resultaat!
ik heb niet veel bestedingsruimte en was erg blij met dit aanbod, maar in dit geval blijkt goedkoop duurkoop. ik ben 20 euro lichter en zit met 19 onbruikbare mesjes! het lijkt mij gepast als daydealers hiervoor een oplossing (niet goed geld terug) bedenkt, want er worden ook steeds verzendkosten in rekening gebracht. voor reactie hierop kunt u mailen naar [email protected]

ik zou tevreden zijn als ze de overige 15 mesjes terugnemen zonder gedoe met verzendkosten, of dat daydealers 15 euro terugstort.

ik heb al eerder een teleurstelling gehad bij daydealers. voor kerst kocht ik twee ringen en twee armbanden van swarovski elements die er op het plaatje prachtig uitzagen. bij ontvangst leek het wel kinderspeelgoed of grijpautomaat spul. ook was van 1 van de twee armbanden het sluit eind kapot waardoor hij niet dichtgeklikt kon worden aan het bloemetje aan het einde van de armband.

deze producten zijn verstuurd naar een ander adres op mijn naam. ggz in geest spaarnepoort 1 2134TM Hoofddorp en de scheermesjes naar marktlaan 50 2132 DM hoofddorp allemaal op naam van D vinje en betaald vanaf rekening nummer eindigend op 221

ik verwacht dat de teleurstelling en geldverspilling van de onbruikbare scheermesjes wordt verholpen zodat ik niet op tig sites mijn klacht hoef te melden. want dat is na 2 teleurstellingen van bij elkaar opgeteld rond de 60 a 70 euro wel gepast

ik ben niet tevreden met korting bij een volgende aankoop of een gratis aankoop want als hier geen "niet goed, geld terug" service is zal ik nooit meer iets bestellen.op het moment dat dit netjes wordt opgelost is dit een ander verhaal.

ik verneem graag spoedig iets van daydealers op [email protected] of telefoon nummer 0681916307

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Daydealers.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Daydealers.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DV1203