Klacht: fake site

op 20 december 2019 over Dateplanet in de categorie Datingsites

Na maanden betaald lid te zijn geweest nooit fysiek contact gehad. Alle dames vragen wekelijks het zelfde (spannende foto) of zijn na èèn dag opeens alles weer vergeten. Zelfs een dame uit mijn eigen kleine dorp wilde zich niet verder kenbaar maken en heb ik in mijn hele leven nog nooit gezien. Diverse nep profielen ontmaskert. Diverse dames beginnen daarna onafhankelijk van elkaar zeer sarcastische en tergende opmerkingen te plaatsen als je daar dan een sneer op geeft wordt een klacht ingediend en wordt je van de site verbannen (geld weg). De klanten service gaat NOOIT in op tegen argumenten.

Als de site moderators vervangen zijnworden door echte dames of dat op de website erkend wordt dat er ook nep profielen gebruikt worden met een kenmerk hier van in het individuele profiel en in de site voorwaarden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dateplanet

Reactie van de melder van de klacht Dennis8037

5 maanden geleden - Als reactie op mijn klacht hier bij klacht.nl geeft DatePlanet als reactie dat mijn geblokkeerde slapende account binnen 7 dagen wordt verwijderd. Zo serieus is het team van DatePlanet, geen kritiek, geen discussies en geen echte dames. Wilt u daten doe u voordeel met deze informatie en ga niet bij DatePlanet uw geld verknoeien of u moet in sprookjes geloven. Dennis.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dateplanet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis8037