Mijn Klacht:
Mij werd verteld tijdens overgaan tot nieuwe contract dat ik geen duurdere abonnement kon nemen. Ging paar maanden goed. Maart 2014 begon de probleem echt. Iedere maand weer raak gemiddeld 400 euro’s vlogen uit mijn magere bankrekening. Gebel na gebel ik zou terug gebeld worden. Van rivier naar oceaan werd ik gestuurd. Ik was bijna verdronken. Ik besloot week geleden mijn tussenpersoon te bellen. Hij heeft beloofd brief te sturen en na tien dagen te bellen. Nu zag ik vandaag bij radar probleem van anderen. Ik wil mij hierbij aansluiten.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld terug mij werdt verteld nooit meer te betalen dan 100 euro en voor mij was alles onbelerkt

