Klacht: Dans sneakers nooit ontvangen.

op 02 augustus 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik bestelde zwarte danssneakers , die nooit aankwamen, onder mijn bestellingen staan ze niet , er is wel op 12 juli van mijn mastercard 32,67 afgeschreven. Omdat de schoenen niet meer onder “mijn bestellingen” staan, kan ik geen contact opnemen met de klantenservice. Waarom werd er 32,67 afgeschreven op 12 juli ?

Ik wil de 32,67 euro weer terug hebben, want ik heb de schoenen niet ontvangen en onder mijn bestellingen staan ze niet.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

3 weken geleden - Geeft u svp de complete betalingsomschrijving dan kijken wij wat er aan de hand is sorry voor het ongemak. mvrgr

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Andrea9

3 weken geleden - De complete betalingsomschrijving zoals op mijn mastercard account te zien is : Light/Mini in the Box Coventry GBR Miscellanceous General MER/GBR A MULLER 12 juli 2017 afgeschreven 32,67 euro Van Mastercard eindigend op -2685 Dit is de informatie die voor mij zichtbaar is.

Bericht van Light in the box

1 week geleden - sorry maar er maar er moet een nummer bij staan. kijkt u ook uw bevestigings emails na en geeft u ons de exacte naam waar het account op staat. probeert u zich ook in te loggen via een normale browser en kijkt u of uw bestelling daar staat. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Andrea9

1 week geleden - In mijn app-account (Andrea Muller) staan de sneakers nog steeds niet onder mijn bestellingen, maar ik heb nu via de normale browser ingelogd, daar staat dat op 17 juli iets werd verzonden, of het mijn dans sneakers zijn is niet herkenbaar, er staat geen foto en geen beschrijving bij, alleen een nummer : 994854869924 . Ik heb de laatste weken enkele mails ontvangen waarin staat dat een zending onderweg is, er staat dat de zending ongeveer op 18 augustus zal aankomen. Ik hoop dat ik de schoenen dan in ontvangst mag nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andrea9