Klacht: damesmode

op 19 juni 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn bestelling van d.d.14 juni is nog niet geleverd

Gewenste Oplossing:

als mijn bestelling zo spoedig mogelijk wordt geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bonprix

Heeft op 20 juni 2016 om 08:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

U geeft aan op 14 juni een bestelling geplaatst te hebben.

Ik kan deze helaas niet terugvinden op uw account, blijkbaar werd de bestelling niet geregistreerd.

Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak.

Ik stel u voor om na te kijken of de betaling van deze bestelling werd afgeschreven van uw bankrekening. Mocht dit het geval zijn, dan ontvang ik graag een kopie van uw rekeningafschrift die u naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl kan opsturen. Indien dit niet het geval is, nodig ik u uit om deze bestelling opnieuw in te geven.

Ik dank u voor de interesse die u hebt voor ons bedrijf en hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Het team van bonprix

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ans van gisbergen