Klacht: Niet uitgevoerde werkzaamheden

Er was overeengekomen dat op woensdag 6 maart bepaalde weekzaamheden uitgevoerd zouden worden. Bij navraag bleek dat het euvel zat in het feit dat ik niet thuis was hoewel ik dit duidelijk heb aangegeven. Er is een neiuwe afspraak gemaakt voor 8 maart. Het tuinhek zou toegankelijk zijn zoals ook op 6 maart en er zou beschikking zijn over schoon water.
Bij thuiskomst blijkt dat wederom de werkzaamheden niet zijn uitgevoerd. Wij hebben middels een mail te kennen gegeven dat wij afzien van uitvoer van de werkzaamheden. Dit zijn geen afspraken!!!

Geen enkele. Van os heeft haar kans gehad door opnieuw een afspraak te hebben gemaakt voor 8 maart. Deze afspraak is zonder nadere kennisgeving (telefoon/briefje) aan zijde van Os niet doorgegaan

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dakmontage en geveltechniek Van Os

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dakmontage en geveltechniek Van Os nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilkati678