Klacht: Lekkage na vele bezoeken niet verholpen

op 09 september 2013 over Dakmontage en geveltechniek Van Os in de categorie Installatiebedrijven

Ik had lekkage en Van Os heeft een offerte uitgebracht. Ik hier akkoord voor gegeven en ze zijn gekomen voor reparatie. Ze zijn mijn dak opgegaan en kwamen tot de conclusie dat dit voor minder ook verholpen kon worden. Prima, mijn akkoord gegeven. Een regenbui later blijkt het niet verholpen te zijn. Ik gebeld, ze zijn 2 weken later gekomen en weer zijn ze op mijn dak en komen tot de conclusie dat mijn lekkage wordt veroorzaakt door mijn buurman. Mijn buurman heeft zijn deel van het dak laten repareren à €1000,- maar een regenbui later blijkt dus dat dit niet geholpen heeft. Ik weer gebeld, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer. Een maand later zijn ze gekomen en hebben dit keer mijn afvoer vervangen. Jawel…1 regenbui later en ja hoor….muur weer zeiknat. En nu begint het pas….ik heb inmiddels ook schade aan de binnenzijde van mijn huis en wel te verstaan op 3 etages!!! Ik wil dat ze mijn dak gaan repareren zoals vermeld in de offerte die ik had gekregen en ben bereid om het verschil in bedrag tussen de offerte en mijn gemaakte kosten te betalen maar hier gaan zij niet mee akkoord! M.a.w. ik krijg waarschijnlijk een dikke rekening om hun prutswerk op te laten lossen! Een andere mogelijkheid is om ze nog 1 keer de kans te geven om de lekkage te verhelpen, maar dat is nog maar de vraag of dat gaat gebeuren. Mensen…, ga niet in zee met dit bedrijf!

Als mijn lekkage verholpen wordt. Ben bereid om de schade binnenkant zelf te betalen maar ik vermoed dat dit een rechtzaak gaat worden.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dakmontage en geveltechniek Van Os

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dakmontage en geveltechniek Van Os nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pokerchamp