Ik heb vorige week een pakket ontvangen bij daisyall en wil ik iets terugsturen, staat het niet meer terug gestuurd kan worden volgens het retour beleid. De 14 dagen zijn amper voorbij. Ik wil graag mijn pakket retourneren. Lees meer
Een aantal weken geleden heb ik een shirt retour gestuurd maar heb daar helemaal niets meer van gehoord. Ik zou betalen via Klarna. Ik heb ook al enkele malen contact hierover gehad. Nu heeft Daisyall Klarna laten weten dat ze... Lees meer
Beställde 13/10 fick meddelande att betala 786kr betalt 8/11 men fortfarande inga kläder. Har försökt kontakta. men ingen respons tillbaka. Är detta en Scammers bolag??? Lees meer
Ik heb 11 juni j.l. een bestelling gedaan bij Daisyall. Artikelen zijn op een na teruggestuurd .
Ben het bewijs retour kwijt dus aan hen even een bevestiging retour gevraagd.
Omdat Klarna mij een betaalverzoek stuurt, maar het bedrag is niet aangepast.
Het... Lees meer
Ik zou graag een nummer of adres ontvangen , zodat ze mij een retour etiket kunnen sturen.
Ik heb mijn bestelling klaar liggen om te retourneren maar krijg geen gehoor op welke manier dan ook.
Hopelijk kunnen jullie... Lees meer
Ik heb gelijk de volgende dag pakket terug gestuurd want zag gelijk dat het niet paste toch heb ik de rekening krijgen gestuurd van 28 euro ik hoop dat ik iets hoor van jullie bvd mevr Ehlen Lees meer
Ik heb mijn bestelling 7 juni retour gezonden. Klarna geeft aan dat ik nog steeds moet betalen. Wat moet ik doen? Lees meer
Ikheb alles retour gedaan ook een post nl bewijs. Maar klarna stuurt mij een aanmaning. Nu heb ik het daar uitgelegd maar ik moet hun mailen. Dat lukt niet welheb ik de retour label op 13 juni daar vandaan gehaalt... Lees meer
Bij restitutie staat dat bedrag mislukt is om te storneren? Hoezo ? met mijn rekening is niets mis? Lees meer
Slecht retourneren en weer verzendkosten van € 9,10 betalen en het sturen naar de klant betaal ik ook € 13,45,, terwijl ik de schoenen wil omruilen van 39 naar 38. Krijgen we dure zomerlaarsjes. Groet Trudy Arends Lees meer