Klacht: Geen wettelijke terugbetaling keurig retour gestuurd product.

op 13 september 2019 over Dailygrabdeals in de categorie Deal-Sites

• 2 augustus 2019 bestelling gedaan bij dailygrabdeals.nl van 16-pack scheermesjes voor o.a Mach3, Fusion, Proglide uit voorraad leverbaar Kleur ProGlide voor € 28,95
• 5 augustus 2019 bestelling ontvangen en na opening verpakking bleek het ok goedkope Chinese nepmesjes te gaan.
• 6 augustus 2019 contact opgenomen omtrent de retourmelding
• 7 augustus 2019 antwoord met de instructies.
• 8 augustus 2019 retour gestuurd via postnl mettrack trace code 3SOPKZ5174432
• 10 augustus 2019 ontvangstbevestiging dailybrabdeals van postnl
• 22 augustus 2019 contact opgenomen via de mail waarom het geld nog niet teruggestort is met de reactie: Beste Bert, Wij doen er nog steeds niet moeilijk om zoals in de retour voorwaardes zijn gebeurt een terug betaling binnen 14 werkdagen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
• 2 september 2019 nog steeds geen geld teruggestort weer via de email contact op genomen. Bedoelde u echt 14 werkdagen? ik heb namelijk nog geen terugbetaling van jullie ontvangen. Alvast bedankt voor uw antwoord. Reactie terug: Ik zal je bericht door sturen naar onze administratie en kom er vandaag erop terug, niet dus !!!!
• 4 september 2019, nogmaals verzoek gedaan om het geld terug te storten, geen reactie terug
• 5 september nogmaals verzoek gedaan met de melding dat ik anders een melding van fraude zou doen en een incassobureau zal inschakelen, wederom geen reactie terug.
• 10 september melding bij consuwijzer gedaan
• 13 september rechtsbijstandverzekering ingeschakeld, gaat mij om het principe niet om die luizige € 28,95 oplichtersbende ze zijn niet voor niets van bijna alle dagaanbieding sites verwijderd, regent blijkbaar klachten, ik hoop op een snelle persoonlijk faillissement van deze ongeschikte ondernemer(s)

Geld z.s.m. terug gestort is

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dailygrabdeals

22 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dailygrabdeals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Gernaat