Klacht: Daily Trade = Dagopdag????????

op 10 augustus 2013 over Daily Trade in de categorie Deal-Sites

Bestelling: 100004832
Luxe Katoen Satijnen hoeslaken- DODHOESLKN-ZW-140 – (140 x 200 – betaald € 21,95 op 16 juli 2013.
De verwachte levertijd hebben ze ruim overstreden en na
meerdere emails gestuurd te hebben en maar 1x een reactie gekregen op 6- 8 -2013 van support@dailytrade.nl, namelijk: Bedankt voor uw e-mail. Het kan op dit moment gebeuren dat de verwerkingstijd van e-mail langer is dan u verwacht vanwege drukte en storingen. We hebben daarom ons telefoonteam uitgebreid. Indien u telefonisch contact wilt verzoeken wij u bij voorkeur te bellen op maandag, woensdag en vrijdag tussen 15.00 en 17.30. Wij zitten dan voor u klaar. Het servicenummer is 023-3020301.
Na alle reacties gelezen te hebben over deze internetwinkel begin ik ook te twijfelen of er nog geleverd gaat worden…………?????
Had al eerder een bestelling bij deze winkel geplaatst van een dekbed zwart-wit welterusten, die puntje bij paaltje na een wasbeurt grijs geworden was, maar dat heb ik zo gelaten omdat die levering ook erg op zich liet wachten.

Dat als Daily Trade samenwerkt met dagopdag en de email beantwoord namens dat bedrijf dat ze ervoor moeten zorgen dat ik, of mijn levering volgende week krijg of mijn geld terug krijg.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Daily Trade

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Daily Trade nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mlrr