Klacht: veel betaald, niks gekregen

op 19 september 2013 over Dagopdag.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 augustus 2013 heb ik een artikel besteld t.w.v 84,95 Euro. Tot op heden heb ik niks van ze vernomen. Op mijn e-mails geen reactie en ook het telefoonnummer met de door hun aangegeven gewenste tijden geeft geen gehoor.
Na al de eerdere klachten te hebben gelezen heb ik weinig hoop dat er wat gebeurt.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk de levering van het bestelde artikel (dus geen vervangend artikel) of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagopdag.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dagopdag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s.wolterink@hotmail.com