Klacht: Geen volledige bestelling ontvangen.

bobbie2009 op 29 januari 2013 over Dagopdag.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24-12-2012 een bestelling geplaatst bij dagopdag.nl. De dagaanbieding was “2 sets whitelight tandenbleek”. Heb op 9 januari bestelling ontvangen maar er zat maar 1 set bij. Direct contact opgenomen via mail en heb het antwoord gekregen dat ze het uit gingen zoeken en spoedig bij me terug kwamen. Heb zelf maar na 2 weken gebeld om te vragen hoe het zat. Floris de brouwer wist me te vertellen dat ze toevallig vanmiddag nog stafvergadering hadden en dat ze het dan zouden behandelen. Ik zou dus weleens over een uur teruggebeld kunnen worden. Niet dus! Ik heb de afgelopen week weer gemaild met Floris de brouwer met de vraag hoe het er mee staat maar krijg geen antwoord meer en ook de telefoon wordt niet meer opgenomen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn 2e set krijg die ik besteld en betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dagopdag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagopdag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagopdag.nl

Heeft op 06 maart 2013 om 20:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

tijdens het verwerken van de order was er inderdaad maar één stuk verzonden.
Op 29-01 hebben we een tweede Whitelight systeem verzonden.
Hiermee kan de klacht worden afgesloten.

Met vriendelijke groet,

Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door