Klacht: Dekbed niet geleverd

Mariamariaaa op 11 oktober 2013 over Dagopdag.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 september 2013 heb ik een donsdekbed besteld bij DagopDag.nl en deze ook betaald via ideal. Order nr. is 100005053, faktuur nr. is 100004117. Op 8 oktober 2013 heb ik een email gestuurd om te vragen wanneer het dekbed geleverd zal worden. Vervolgens krijg ik een email terug dat er drukte en storingen zijn en dat er het daarom beter is te bellen met nr. 023-3020301, en wel op maandag, woensdag of vrijdag tussen 15.00 uur en 17.30. Op vrijdag 11 oktober 2013 heb ik vlak na 15.00 uur dit nummer meerdere malen gebeld. Eerst hoor ik elke keer de telefoon overgaan, waarna elke keer de verbinding verbroken wordt. Deze mensen lijken onbereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Ik wil ofwel het dekbed geleverd zien, of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagopdag.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dagopdag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door