Klacht: dagje zwemmen

op 06 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Via de AH aktie (tweede kaartje gratis) voor 2 volwassenen en 2 kinderen een heerlijk dag aquamundo gepland!
Vouchers keurig uitgeprint(betaald!),spaarkaarten mee en via de site van centerparcs keurig gereserveerd..wanneer we dit alles overhandigen bij de info balie van het zwembad verteld de mevr achter de balie ons dat we via de verkeerde site ons dagje zwemmen gereserveerd hebben..(nl op de site van centerparcs zelf ipv ah/centerparcs)En dus geen toegang krijgen tot het bad met deze kaarten..,(dachten we alles zo goed voor elkaar te hebben)Helaas was deze dame niet met het beste been uit bed gestapt en de optie die zij bood was een dagentree aan de balie betalen(2kids/2volwassenen,parkeerkaart€79)
Om de kids niet teleur te stellen dat gedaan,maar was op die manier ineens een duur dagje en ongebruikte vouchers..jammer dat dit niet anders opgelost kon worden..
Dubbele pech die dag toen bleek dat door filmopnames de wildwaterbaan en de bandenglijbaan een tijd afgesloten waren..soms zit het mee en soms zit het tegen!
Altijd tevreden centerparcs gasten als we er een vakantie doorbrengen,maar als daggast met een kater het park weer verlaten..

een passende oplossing

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door missC