Klacht: Dagje zwemmen in mierenhoop

op 04 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste Centerparcs,

Gisteren op 03-08-2016 (ordernummer EH20160803DK140352)gingen we met ons gezin een dagje zwemmen bij de Eemhof,wat we wel vaker doen met veel plezier.
Ik begrijpt dat het in het hoogseizoen drukker kan zijn dan normaal, maar dit was echt té erg. Nadat we bij al 3 kwartier bij de ingang van het park in de rij hebben gestaan, was het in het zwembad nog drukker. Er was ook geen stoel te vinden terwijl wij als ouders niet echt zwemmers zijn, maar een boek wilden lezen terwijl de kinderen zich in het water zouden vermaken. Maar op een steen tussen de planten was niet echt een succes. Veel mensen hielden stoelen bezet met een waterpistool of handdoek, waar eigenlijk de hele dag geen gebruik van werd gemaakt. Ook een bezoek aan het toilet maakte het niet veel beter, vies bruin ‘water’ tot de rand gevuld en de volgende tot de rand gevuld met wc papier en behoeften. Ook een ritje in de wildwaterbaan was echt een mierenhoop met mensen. Ook het personeel gaf toe dat het wel extreem druk was.
Bij de catering was ook steeds een enorme rij.

Ik vind het niet erg om ruim € 80,- te betalen voor een middagje zwemmen, maar dan moet je daar ook wel de gelegenheid voor krijgen. Zo hebben wij het nog nooit eerder meegemaakt. Geef dan via de website waar je reservering kan maken dat het vol is. Vol=vol
Ik kom dan liever een andere keer terug dat ik met plezier gebruik kan maken van jullie fantastische zwembad.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:28 geantwoord

Heeft op 16 augustus 2016 om 12:06 geantwoord

Ik had liever gezien dat er 4 nieuwe zwembad kaartjes kregen om het een keer opnieuw te proberen op een beter moment, maar dat zat er helaas niet in. Nu zal ik voor de volgende keer alsnog €60,- zelf moeten betalen dus ik weet niet of ik daar ga doen. Op deze manier heb je van een klacht geen kans gemaakt. Met nieuwe kaartjes had je ons de kans gegeven het opnieuw te proberen nu moet ik deze mogelijk alsnog zelf betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door MirandaSmit73