Klacht: dagen lang geen TV,internet en telefonie

op 10 februari 2015 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een contract van 12 maanden met een alles in 1 pakket bij Tele2.
het volgende kwamen wij tegen.
* Geen 20mb maar maximaal 7mb
Dat komt omdat Tele2 de uitgang poort niet goed vult met de juiste mb’s
* Als je een wijziging maakt binnen je 12 maanden contract (bijvoorbeeld extra telefoon diensten) wordt deze automatisch weer verlengt met 12 maanden zonder dat op dat moment dat ook werkelijk aan je vermeld wordt.
* Je probleem wordt heel snel neergelegd bij KPN.
* Wachttijd tijdens je probleem via de telefoon duurt minimaal 5 minuten. Maar omdat je geen vaste lijn kan gebruiken ben je genoodzaakt om je mobiel telefoon te gebruiken.
Wij hebben elke keer gebeld als er problemen zijn maar, wordt niet echt als een klacht behandeld en je blijft dagen lang zonder telefoon, televisie, internet en absoluut geen compensatie dat je dagen lang zonder zit.Maar wij als klant moeten maandelijks blijven betalen voor diensten die je niet eens krijgt.
Wij zijn klaar met deze Tele2, wij willen namelijk opzeggen maar, dat gaat niet.

Gewenste Oplossing:

Als alles opgelost is en je krijgt waar voor wat je betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart en Selma