Klacht: Ten onrechte abonnement

runneruutgrunn op 19 april 2019 over Mediahuis Noord - Dagblad van het Noorden in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag sprak ik een jongen toen ik de supermarkt heb verlaten. Hij heeft al mijn persoonlijke gegevens genoteerd. ALS ik een abonnement wil zou ik komende week een telefoontje krijgen.
Nu kom ik thuis en schrik ik me wild. Ik ben overal mee akkoord gegaan en mijn abonnement gaat in.
Dit wil ik niet. Dit abonnement moet per ingangsdatum stopzetten. Dagblad van het Noorden mag niks van mijn rekening afschrijven.

Gewenste Oplossing:

Ik doe een beroep op de algemene voorwaarden van Dagblad van het Noorden.

2.4 Binnen 14 dagen vanaf de ingangsdatum kan de abonnee contact opnemen met het Klanten Contact Centrum (KCC) via het e-mailadres [email protected] om het abonnement alsnog voortijdig te laten beĆ«indigen, zonder dat hier kosten aan verbonden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediahuis Noord - Dagblad van het Noorden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediahuis Noord - Dagblad van het Noorden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door