Mijn Klacht:
Vanaf 1 november 2021 heb ik een premium abonnement via de app/I-tunes op de telefoon. Maar heb ik al die tijd geen enkele toegang gehad tot iets. En ik kon dus ook geen abonnement koppelen aan mijn account. Want dan wordt er aangegeven dat ik geen abonnement heb. Alle betalingen liepen via Apple/itunes. De 1e maand was trouwens gratis. Toen heb ik de klantenservice van DVHN gebeld met de klacht. Ik moest de bewijzen van betaling opsturen. Dit heb ik uiteraard gedaan. Hun reactie: u moet contact opnemen met Apple. Heb toen Apple gecontacteerd. Zij zagen dat ik bijna 2 jaar lang alles betaald heb, en constateerden dat het geld overgemaakt was naar DVHN. Dus daar lag ook de verantwoordelijkheid voor het abonnement. Toen weer een mail gestuurd naar DVHN met de bevindingen van Apple en geklaagd over de afhandeling van DVHN. Geen enkele reactie gehad van DVHN.
Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug.