Klacht: Niet ontvangen

Rezie 53 op 06 maart 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ De Limburger has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 21 maart 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Wij hebben uw klacht in geode orde ontvangen. We hebben melding gemaakt van de bezorging en hopen dat de bezorging op dit moment al beter verloopt. Indien dit niet het geval is, raad ik u aan om met ons...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Status Opgelost
Datum 6 maart 2017

Een klant van De Limburger heeft aangegeven dat de krant om 7.30 uur niet in de brievenbus is bezorgd. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Het is nu 7.30 en ik heb de krant helaas niet in mijn brievenbus

Gewenste Oplossing:

Als de krant voor 7.00 in de bus ligt

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 21 maart 2017 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wij hebben uw klacht in geode orde ontvangen. We hebben melding gemaakt van de bezorging en hopen dat de bezorging op dit moment al beter verloopt. Indien dit niet het geval is, raad ik u aan om met ons contact op te nemen op telefoonnummer 046-4117600. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Lezerservice

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM