Klacht: Niet bezorgd

Jan Kerstjens op 18 augustus 2014 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ De Limburger has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 18 augustus 2014
Reactie van het bedrijf:

klant mail gestuurd met korte uitleg dat er geen nabezorging meer is. Klanten Contact Centrum Oplage 18-8-2014

Status Opgelost
Datum 18 augustus 2014

Een abonnee van De Limburger heeft geklaagd over het niet ontvangen van de krant op maandag, terwijl er op zaterdag wel twee kranten zijn bezorgd. Ondanks een telefoontje naar de klantenservice kon er geen nabezorging worden geregeld. De abonnee is al meer dan 40 jaar klant.

Mijn Klacht:

Zaterdag 2kranten ontvangen vandaag maandag geen.Heb gebeld en men kan niet nabezorgen!?
Zijn al minstens 40 jaar abonnee,
Met vriendelijke groet,

Jan Kerstjens

Gewenste Oplossing:

graag een krant van Maandag bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 18 augustus 2014 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant mail gestuurd met korte uitleg dat er geen nabezorging meer is. Klanten Contact Centrum Oplage 18-8-2014

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM