Klacht: Langer dan een week wordt krant Dagblad De Limburger te laat bezorgd.

op 13 november 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Langer dan een week wordt de krant Dagblad De Limburger dagelijks ongeveer een uur te laat bezorgd. De dagelijkse klachtmails die ik verstuur naar Dagblad De Limburger worden dagelijks prompt beantwoord met excuus en de verwachting dat de krant de volgende dag weer op tijd wordt bezorgd. Niets is minder waar. Er komt maar geen verbetering in. Hoe lang gaat deze ellende nog duren? Met het innen van het abonnementsgeld voor de krant heeft Dagblad De Limburger geen moeite!

Tevreden ben ik als de krant op tijd wordt bezorgd en als ik compensatie ontvang.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 16 november 2017 om 14:54 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Vervelend dat u de krant te laat heeft ontvangen. Zoals u al begrepen heeft van een van mijn collega’s is er een tijdelijke invaller, uw vaste bezorger ligt namelijk in het ziekenhuis .
Uw vervanger is nogmaals aangesproken om de te laat klachten.

Aankomende maandag zal er met u contact worden opgenomen, om te kijken hoe het gaat met uw bezorging.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door fambarrois@gmail.com